Aquesta és la meva proposta. Perquè ens agrada la xocolata i perquè ens agraden les magdalenes. Sobretot, per a sucar amb llet de bon matí, per a fer un esmorzar dolcet d'aquells que conviden al cap de setmana que ja truca a la porta. I després de la ressaca de la vaga d'ahir dijous. Són unes magdalenes molt fàcils de preparar i que no demanen massa temps.
Ingredients:
2 ous
150 g farina
125 g mantega
60 g sucre
3 c. soperes de cacau en pols
ametlla trinxada (opcional)
1 pessic de vainilla en pols
1 sobre de llevat d'impulsió
Per a preparar aquestes magdalenes separem les clares dels ous i batem, a punt de neu, només les clares. La resta dels ingredients els barregem junts i, a continuacíó, també incorporem les clares. Ho batem tot i col·loquem la massa resultant en paperets de magdalenes.
Ho posem al forn durant 1/2 hora a 200 g i... llestos! Podem fer servir virutes de xocolata i sucre glaç per a decorar, o llet en pols, com he fet en aquesta ocasió, que no queda tan dolça però li dóna cremositat.
Bon cap de setmana!
Per cert, falta molt poc pel primer... ENFOGONA'T! Si en voleu saber més dilluns us posem al dia!!
Programa QUINS FOGONS amb informació aquí: Ràdio Castellar
Per cert, falta molt poc pel primer... ENFOGONA'T! Si en voleu saber més dilluns us posem al dia!!
Programa QUINS FOGONS amb informació aquí: Ràdio Castellar



















































