dilluns, 5 de maig del 2014

Restaurant Les Voltes de Calella de Palafrugell

Fa unes setmanes vam visitar de nou la bonica població empordanesa, Calella de Palafrugell. Hi pugem sovint, a la Costa Brava, ja que la meva família viu a Palamós i, si podem, pugem a fer-los una visita i ho aprofitem per a recórrer la multitud de camins de ronda que tenim la sort de gaudir en aquest perfil de la Costa Brava.

Aquesta vegada ja feia més d'un mes que no hi anàvem, a Palamós, i  com sempre que hi pugem, vam aprofitar la curta curta visita per visitar pobles veïns, que quan encara no arriba l'estiu, es fan molt més agradables de passejar perquè no hi ha les aglomeracions de gent de les vacances. Al vespre, vam anar a  Calella, ja que Palamós ja ho tenim força vist, tot i que ens agradar molt, i vam aturar-nos a sopar a Les Voltes, un restaurant situat a primera línia del passeig de Calella i que deu el seu nom, precisament, a les voltes que conformen la façana del local.

En aquest restaurant, a més dels plats de la carta, també ofereixen un menú diari a preu força ajustat, per a degustar per dinar o sopar i també inclòs els caps de setmana. El local és espaiós, amb petits biombos - separadors que contribueixen a crear un clima més íntim entre taula i taula, que s'agraeix. Al servei li falta rodatge, ja que el personal de sala va una mica despistat amb els datàfons a l'hora de prendre nota i a la cuina sembla que vagin un xic atabalats. En tot cas, i com a contrapunt en positiu, els arrossos són molt bons.

En aquest menú, és clar, s'hi pot escollir l'arròs mariner, que és el que vam fer nosaltres. Aquest va ser el menú:

Musclos al vapor

Amanida amb formatge cermós

Arròs marinera fet amb cassola de ferro colat i fonda, diferent de la paella valenciana, que es fa amb paella molt plana i poc gruix.

La primera ració d'arròs. Vam repetir...

Bunyols de xocolata farcits de xocolata

Púding de formatge

****

I en acabat, una volta per la platja de Calella, que sempre reconforta...

1. Que maca que està Calella fora de temporada. oi? A nosaltres també ens agrado molt anar-hi, els camins de ronda són increibles! Una abraçada guapa!

2. M'encanta erl lloc i el restaurant... algun que altre arrosset hi hem fet...! petó

3. Ohh!! Nosaltres hi vam anar fa temps i estava tot bonissim!! A més les vistes que te ..... :)

4. Ostres, quin descobriment de lloc... a primer linea de la platja en una platja tant pintoresca com Calella de Palafrugell, i amb una paella com la que us van servir... uauhhh!! un auténtic plaer.

Me l'apunto per si podem passar-hi aquest estiu :)

Petons!!

Cuina d'emergencia

5. No està gens malament, aquest menú, jo m'hi apuntava ara mateix. I, si s'acaba amb un bon passeig per Calella, el pla és perfecte. Un dia ben agradable. Petons.

6. que bonic el lloc, i que bo el menjar!! segur que vau disfrutar moltissim!! jo avui vaig anar a st feliu de guixols a menjar una paella i vaig disfrutar com una nena!!! petons

7. Un àpat així, en un lloc com Calella...no em puc imaginar un cap de setmana millor! Petons!

8. Realment es el lloc ideal per menjar un bon arròs. M'encanta Calella...
    Petonets.

9. No puc dir res mes que es un paradis, no pot ser mes bonic !!!....petons

10. Bonics paissatges i boníssim arròs!!! i les postres, ummmmmm!!!
    Petonets

11. Quina llàstima que la costa Brava em quedi llunyet... perquè sens dubti els pobles són preciosos! i aquest menú que vau fer fa salivera, no m'estranya que repetíssiu d'arròs ;). Petonets!

12. Quina bona pinta tots els plats!!
    M'encanta Calella, a veure si aquest estiu ens escapem un cap de setmana.
    Petons i bona setmana!

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...