dimecres, 4 de juny del 2014

Arròs de tres colors amb carbassa, carbassó i alls saltats


Hi ha receptes ben senzilles, i que no per això deixen de ser bones, nutritives i versàtils a la cuina. Normalment, sempre dino de tàper, així que he de tenir present cuinar, el dia anterior, alguna cosa que em pugui emportar per, segurament, menjar sense massa temps. M'agrada preparar bases, ja sigui una bullida d'arròs, patates, pasta ,cuscús, etc, perquè aguanten més d'un dia i et permeten preparar un plat diferent cada vegada. Aquest cop, vaig tornar a bullir l'arròs de tres colors, que ja vaig explicar aquí. Aquesta vegada, vaig tenir clar que hi saltaria uns alls laminats, que afegeixen un sabor potent a l'arròs i que no em cansa mai! També hi vaig incorporar l'api, molt depuratiu. Per a fer-lo encara més nutritiu, hi vaig afegir també unes pipes de carbassa, tant interessants pels seus oligoelements, i unes panses i afegirien el contrast dolç. 

Ingredients:
Carbassa
Carbassó
Api
Arròs de tres colors
3 grans d'all
panses i pipes de carbassa
Una branca de farigola
Farigola llimonera per a decorar


comencem tallant la carbassa i el carbassó a daus i els posem a saltar en una paella amb oli. Mentrestant, també posem un cassó amb aigua perquè l'aigua bulli per a tirar-hi l'arròs. L'arròs haurà de bullir uns 12 - 15 minuts, amb aigua i sal.



Quan les verdures es comencen a enrossir, hi afegim l'all, que prèviament hem laminat, ben fi.


Tornem a remenar i ara hi afegim les pipes de carbassa i les panses, una branca de farigola, l'api laminat, i l'arròs, un cop ja cuit durant 15 minuts. 



Remenem bé, el reguem amb un bon raig d'oli d'oliva verge extra en cru i ja el tindrem a punt! Aquest arròs aguanta molt bé la fermesa fins l'endemà, cosa que el fa ideal per emportar-nos de tàper. Bon profit!









9 comentaris:

  1. Quina bona pinta Marina, m'encanta! A més receptes de tupper sempre venen bé... Una abraçada maca!

    http://lesreceptesquemagraden.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  2. Segur que ha estat l'enveja entre els tapers de la feina :)

    ResponElimina
  3. Tu ho has dit, sencilla i nutritiva iamb uns colors que alegran
    Muas

    ResponElimina
  4. Que buena pinta¡¡¡, me encanta, besos

    ResponElimina
  5. Estoa salteados de verduras que admite lo que tengas o te guste, quedan genial asi con el arroz o pasta.
    peto

    ResponElimina
  6. Marina, ja saps que jo sóc de receptes senzilles i casolanes.
    Aquest arròs és una autèntica delícia.

    ResponElimina
  7. Un arroz riquísimo, lleno de sabores.
    Besos
    cocinando con Montse

    ResponElimina
  8. Sense complicacions, un bon plat de arròs que alimenta només de mirar-lo.
    Petons.

    ResponElimina
  9. Tens raó, hi ha plats que, no per ser senzills són menys saborosos. I aquest és , a més ben sa I complet. Un dinar de túper ben equilibrat. Petons.

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...