dissabte, 10 de novembre del 2018

Pastís Ben y Holly


La nostra petita Arlet va fer 4 anys el passat 18 d'octubre. Com cada any, vam intentar que pogués gaudir d'una festa ben xula i d'un pastís fet especialment per a l'ocasió. Com que enguany els dibuixos que més li agraden són els de Ben y Holly, vaig tenir clar que havia d'anar per aquí. Li vaig demanar: - Arlet, de què vols el pastís? I em va contestar: - De xocolata!
I així vaig tenir clar que, és clar, la base del pastís seria aquest cop de xocolata. Per la massa, vaig fer un pastís que vaig treure d'un blog que es diu recetasgratis.net. Pastel esponjoso. I a partir d'aquí, vaig seguir intentant reproduir un pastís sacher, però farcint-lo de melmelada de móres en comptes d'albercoc, i folrant el pastís de xocolata fondant i llaminadures. 

Ingredients per la base: 
175 g de mantega
200 g de farina de pastissos
4 ous
150 g de sucre
50 g de cacau en pols
1 c. de llevat en pols
25 g de maizena
1 pessic de sal


Barregem tots els ingredients, a mà, o amb l'ajut d'una màquina, pel seguent ordre: la mantgea, el sucre, els ous, i després, tots els ingredients secs. 





Ho courem al foc durant 30 - 40 minuts, a 180 ºC. Després, traurem el pastís i el deixarem refredar. El partirem de través i el farcirem amb melmelada. Mentrestant, prepararem una altra base de pastís, que servirà per fer la torre del castell de Ben y Holly.




Amb aquests dos pastissets, un de gros i un altre més petit, i rodó, farem el pastís. Anirem muntant la base i les torres en funció de com el vulguem. Jo he fet servir paladilles, galetes, gominoles i estrelletes de sucre, a més d'uns cons de geltat. Però podeu imaginar el castell com vulgueu! La qüestió és que el resultat agradi al vostre fill o filla, que va ser el nostre cas! T'estimem, Arlet!






1 comentari:

  1. No sé qui són ni en Ben ni la Holly. Però el pastís m´hauria agradat tastar-lo. Jiji.

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...