dilluns, 15 d’abril del 2013

Carbassons rodons farcits de verdures i formatge


Els d'avui són uns carbassons ben gustosos, fàcils de fer i lleugers. Com ja comença a ser habitual, els dilluns el Tapa't de tapes sempre us proposa receptes més aviat depuratives, que ens allunyin dels excessos del cap de setmana. Inevitablement... sempre ens passem una mica quan fem festa, oi? he he. La d'avui és una recepta 99 % vegetariana, tret del formatge. Som-hi.

Ingredients (per a dues persones)
2 carbassons rodons
Pastanagues
pebrot vermell
pebrot verd
formatge d'ovella curat


Comencem a preparar el plat tallant el caparró dels carbassons i els posem a coure al vapor durant 20 minuts, amb la tapa a sobre. 


Mentrestant, comencem a coure les verdures, saltejant-les en un wok.


A continuació, traiem els carbassons del foc i els buidem la carn.


Afegim la carn al sofregit de verdures. Un cop cuites, les triturem.



Seguim farcint els carbassons rodons.


Un cop els tenim plens, posem unes tires de formatge curat d'ovella al capdamunt, tapem amb el mateix cap del carbassó, escalfem un minut al microones perquè se'ns desfaci el formatge una mica i ja ens el podrem menjar! Recipient i farcit, tot comestible!! 











33 comentaris:

  1. Genial, ja tinc la recepta de carbassons per aquesta temporada (fins ara els feia amb bolets i una mica de beixamel. M'agraden més aquests, sens dubte!!

    petons!! i gracies per la nova recepta!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tapa'T De Tapes: Carbassons Rodons Farcits De Verdures I Formatge >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Tapa'T De Tapes: Carbassons Rodons Farcits De Verdures I Formatge >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Tapa'T De Tapes: Carbassons Rodons Farcits De Verdures I Formatge >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK 7f

      Elimina
  2. Els carbassons bomba!!!! Molt bons i perfectes per l'operació bikini!!! ptnts

    ResponElimina
  3. SAbes aún no hice estos calabacines y es que no los encuentro por el barrio ni en mi mercado.Son una monada y quedan rellenos en supresentación mini,idel
    Me llevo la receta para cada día,aunque hoy toque depurar.

    Feliz lunes MArina ;))

    ResponElimina
  4. No els he comprat mai, però em fan molta gràcia1 com ho deuen fer, amb motlle... Farcits així han de resultar boníssims! bona setmana!

    ResponElimina
  5. Molt bona recepta per dilluns, aquest carbassons son ideals per farcir !!
    Petons

    ResponElimina
  6. Marina riquísimos, los hice un día parecidos y nos gustaron , ahora que me lo has recordado volveré a hacerlos como tu los has hecho.
    Petons

    ResponElimina
  7. Ja ho pots ben dir, tot un detall per dilluns, Marina. I a més tenen una pinta boníssima. Que tinguis un bon dia.

    ResponElimina
  8. L'altre dia, precisament, vaig veure aquests carbassons rodons a la secció de fruiteria d'un super, i vaig pensar que eren fantàstics estèticament parlant...i mira, tu ja els hi has trobat una recepta fantàstica!!! Una abraçada!!

    ResponElimina
  9. Una recepte que ens va molt be per cuidar la línea,,,,que el solet ja comença a sortir....i mare meva...las curvetes tambè !!!
    Petonets.

    ResponElimina
  10. Al principi em pensava que eren uns cactus!!! Quina presentació més mona...Però el farcidet els guanya en escreix, oi?

    ResponElimina
  11. Aquests carbassons queden perfectes així farcits. I una presentació molt original.
    Petons

    ResponElimina
  12. ummm una recepta molt saludable!!! aixo ens interesa per fer neteja del cap d semana
    petons
    receptes amb vida

    ResponElimina
  13. JO adaptaré la recepta als carbassons llargaruts.... quin tupper tant mono, diferent i a sobre menjable.

    ResponElimina
  14. Fa dies que quan vaig al super em quedo mirant aquests carbassons tan macos i no m'atreveixo a comprar-ne, però amb aquesta recepta m'has convençut, quina pinta tan bona! petons

    ResponElimina
  15. Els trobo moníssims i molt suggerents aquests carbassons. Fa uns dies els vaig fer amb souffle i encara no he penjat la recepta. El farcit era molt bo però no se perquè els carbassons van quedar amb un gust amarg. Saps perquè deu ser?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser és que ja eren vellets, Àgata...? Normalment, si són ben tendres no amargantegen... potser has de fer el mateix que amb l'albergínia, posar-los abans amb aigua i sal... a veure si així et va bé! Petons

      Elimina
  16. Has dit formatge i verdures??!! menjaria aixo cada dia de la meva vida!! m'encantaa!! ptons

    ResponElimina
  17. No podem demanar rés més, es un plat sà, saborós i amb una presentació que queda molt bé. Dona gust cuidar-se.
    Petons.

    ResponElimina
  18. No havia vist mai aquest tipus de carbassons. Són ideals per presentacions originals i receptes tan bones com la que ens acabes de presentar. Petonets

    ResponElimina
  19. Un farcit ideal!!! veurem si aquesta temporada puc trobar-ne d´aquests rodons... m´encanten. Petons

    ResponElimina
  20. Aquests carbassons són una monada, queden preciosos i super elegants.
    Precisament ahir jo també vaig cuinar carbassons!
    I la blaklava de xocolata amb festucs té un pinta tremenda!
    Ens veurem avui a la UES? ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens veurem, sí! Fent activitats diferents, és clar!! ha ha ha

      Elimina
  21. Espectacular Marina!!! Un besoteeee :)

    ResponElimina
  22. Una excel·lent proposta amb una presentació de luxe.

    ResponElimina
  23. Aquests carbassons rodons són maquissims i així farcits tot un vici, segur! Fa temps que tinc ganes de provar de farcir-ne, així que ja em guardo la recepta ;)

    Un petonet!

    ResponElimina
  24. La trobo molt original, i el contingut boníssim!
    Una abraçda

    ResponElimina
  25. Una recepta molt sana, i és justament el que buscava per aprofitar uns carbassons rodons que m'ha portat a casa el meu proveïdor de verdures! No sabia què fer amb uns carbassons tan bonics... em sabia greu tallar-los i ja està... Els havia de farcir d'alguna cosa!

    ResponElimina
  26. Si no tenim per fer-los al vapor, els podem bullir uns minuts? Abans de buidar? Gràcies. Per cert, algú preguntava abans on trobar-los, a l'origen ametller sovint en tenen

    ResponElimina
  27. Tapa'T De Tapes: Carbassons Rodons Farcits De Verdures I Formatge >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Tapa'T De Tapes: Carbassons Rodons Farcits De Verdures I Formatge >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Tapa'T De Tapes: Carbassons Rodons Farcits De Verdures I Formatge >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK uj

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...