divendres, 6 de maig del 2016

Crema de pèsols amb brou de carxofes


Avui us presento una recepta lleugera i saborosa que he elaborat amb el brou de carxofa d'Aneto, que es va presentar a la fira Alimentària 2016 i que vam poder degustar llavors, quan molt amablement, en Josep ens en va oferir. Avui l'hem estrenat a casa i la veritat és que el resultat ha estat del tot satisfactori, tan per a nosaltres com per l'Arlet, que també n'ha gaudit!  

Ingredients:
Ceba
Fonoll fresc
pèsols congelats
brou de carxofa
ceba cruixent deshidratada


Primer, tallem la ceba ben petita i també el fonoll. Sofregim bé aquests ingredients amb una mica d'oli i sal. Un cop daurats, hi afegim el brou de carxofa, que prèviament hem escalfat en un cassó a part.


Cobrim el cassó fins a la meitat. Un cop ja hagi bullit tot uns 10 minuts, hi afegim també els pèsols. Ho rectifiquem de sal i ho coem 5 minuts més. Apartem el cassó del foc un moment i triturem tots els ingredients amb la batedora. Ho tornem a coure un parell de minuts més, ja triturat. I ja ho tindrem a punt. 


Podeu acompanyar la crema amb una ceba deshidratada cruixent, que hi queda d'allò més bé. Bon profit!

 


2 comentaris:

  1. Jo pensava que sería un brou amarg, pero el vaig tastar a Alimentària i em va agradar molt. Aviat pujaré la meva recepta amb ell.
    Una crema boníssima i molt sana perque l'Arlet també en gaudexi.
    Petons.

    ResponElimina
  2. El fonoll és un gran desconegut a la meva cuina...l'haig d'incorporar ja! Petonarros!

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...