dissabte, 26 de maig del 2012

Maridatge de... sensacions! Tast de vins a l'Empordà

Al Celler de Can Sais de Vall-Llobrega (Baix Empordà) s'està organitzant un tast de vins. Serà el proper 10 de juny al matí, una bona data que després podeu completar amb una bona banyada a la platja de Palamós.

La proposta de Can Sais és oportunitat única per tastar productes de la nostra terra. A més dels vins, també es podran tastar formatges i fer una visita per le vinyes. Us adjunto el detall de la proposta per si us interessa! El preu és molt econòmic i el tast promet ser interessant.

Per gaudir d'una interessant sessió de tast-maridatge, amb els vins de CanSais, els formatges de Mas Marcè i productes del territori heu de posar-vos en contacte amb les persones que us anoto, a través del correu electrònic o per telèfon:

Tast-maridatgeConduït per: Clara Antúnez i Marta Arenas
Preu 18€/pers. (inclou: visita vinya + tast de sensasions - vins i tapes-)
Places limitades - Cal reserva prèvia (647443873 - info@cellercansais.com)


Can Sais. Consell regulador de la denominació d'origen Empordà.


 

5 comentaris:

  1. Em barrufa molt, però aquest cap de setmana tinc visita familiar desde les Extremadures i 'no estoy para nada' :P
    Una pena.

    ResponElimina
  2. Bona proposta pero tinc el cap de setmana ocupat...
    Petonets

    ResponElimina
  3. Jo tampoc puc venir! Mira que ho van parlar però aviam si s´organitza un altra cop.

    ResponElimina
  4. Una bona excursió, justament avui he estat a Palamòs a la Festa del Mar. Llàstima ha d'estar molt bé, però el 10 de juny estic a Llers.
    Una abraçada

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...