dimarts, 14 de juliol del 2015

Primer premi en la categoria de postres del 16è concurs Bonpreu

Avui estic contenta perquè ahir vaig estar d'enhorabona. El grup Bon Preu i Eslcat, com ja deveu saber, convoca cada any tothom qui ho vulgui a participar al concurs que organitza arreu del país. Bloguers o no, tots aquells aficionats a la cuina sovint ens veiem temptats a participar-hi. Ja fa uns quants anys que una servidora hi participa i, per sort meva, sempre m'han seleccionat com a finalista en alguna de les quatre categories que actualment es proposen: entrants, primers, segons i postres. També hi ha, des de fa tres anys, un premi per a la millor fotografia. I hi havia, fins fa pocs anys, un premi a la millor recepta infantil.

Si enguany estic encara més contenta i per això dedico un post a explicar-ho és perquè se m'ha premiat, en la categoria de postres, la meva recepta. La nutrcionista Magda Carlas, encarregada d'aquesta categoria, l'ha valorat -ha dit-, per la senzillesa, perquè reivindica la poma com una fruita que no només s'hauria d'associar a un menjar de malalt, perquè la fruita és bona de postres i perquè a la recepta faig servir pocs i ingredients i bons. En fi, tot un reguitzell de qualificatius són els que ha utitlizat aquest passat dia 13 de juliol, quan s'han fet públics els guanyadors de les receptes d'enguany  al Teatre Goya, l'emplaçament on ha tingut lloc l'entrega d'aquests premis. El premi que m'han donat, i que també s'ha concedit als altres tres guanyadors de les diferents categories premiades, ha estat un menú degustació al restaurant Can Jubany (on ja hem estat i tornarem a degustar plats encantats, és clar, amb el meu home) i la subscripció gratuita durant un any a la revista cuina. A més, hem rebut un lot de productes dels patrocinadors participants, com la resta de finalistes. 

Aquí us deixo un resum fotogràfic del que vam viure i també us enllaço una foto i link a la recepta, que ja podeu veure des de fa temps publicada al blog, per si teniu ganes de fer-la. Ja veureu que és molt fàcil! Gràcies al grup Bon Preu per la confiança i el premi i espero repetir un nou èxit l'any que ve i molts més! 

L'entrega del premi de mans de Magda Carlas.

Moments de l'acte i, a sota a la dreta, els membres del jurat: Pere Tàpies (primers), Pep Nogué (segons), Josep Sucarrats (foto) i Magda Carlas (postres).

Grans amigues i bloguers, també finalistes al concurs i guanyadores del sorteig + la petita Arlet

I més amics bloguers finalistes i guanyadors del sorteig del Concurs Bon Preu

I la recepta guanyadora en la categoria de postres:



14 comentaris:

  1. Molt bona, Marina! Segur que a l'Arlet li agradarà molt! Petonets

    ResponElimina
  2. Me alegro mucho Marina por el premio y por la receta.Y también por ver a este grupo bloggers juntos y con premios.
    BUEN VERANO
    Petons

    ResponElimina
  3. Enhorabona Marina ,per aquest premi molt merescut i per la petita Arlet.
    Està super maca.
    Petons

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats Marina, una bona recepta, un premi molt merescut, ara a gaudir d'els premis amb en Manel i l'Arlet.
    Petons.

    ResponElimina
  5. Enhorabona Marina, una excel.lent recepta :) A gaudir del premi, petons!

    ResponElimina
  6. Un premi ben merescut per una recepta SEN-SA-CIO-NAL !!!!! Quina sort té l'Arlet amb una mare que fa bonic el senzill i un pare que ho fotografia tot. Passa a la llista de pendents !!!

    ResponElimina
  7. Felicitats, maca!!! Un premi molt merescut per una recepta genial!!! Petons

    ResponElimina
  8. Felicitats Marina, jo també hi era, volia saludar-te però teníem un compromís i vam haver de marxar pitant!!

    ResponElimina
  9. Felicitats per aquesta recepta genial!
    Petons
    Palmira

    ResponElimina
  10. Moltes felicitats!! Marina
    Em sembla extraordinària i molt bona. Felicitats de nou i ben merescut amb la teva perseverància. Ara, la revista CUINA segur que et proposa alguna cosa :)
    PD: Vaig llegir la convocatòria però després ... no vaig tenir temps de seguir-ho. No s'arriba a tot:)) Un bon estiu!

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...