dimecres, 1 de juliol del 2015

Mousse gelada de nectarina


No fa pas gaire dies vaig assistir a una demostració de la TM5 a casa l'amiga Clara, a qui potser ja coneixeu si ens heu seguit als programes Quins Fogons! de la tele a Youtube. Ja feia dies que buscàvem dia per cuinar i, finalment, vam trobar l'ocasió per experimentar emb l'estri de cuina. De totes les receptes que vam fer aquesta és una de les que se li assembla. Es tracta d'una mousse gelada de nectarina, que amb la termomix va quedar súper esponjosa. Jo ho he intentat amb el vas americà que tenim a casa i no queda tan inflada, però de gust queda ben bona també! Així que, mentre dubto i em decideixo a fer el pas cap a la termo, aquí teniu una recepta ben refrescant per l'estiu que podeu fer fàcilment amb nens i tot. Aquesta també és una recepta d'aprofitament, ja que podeu utilitzar la fruita tocada o massa madura, la que ja no us menjarieu com a peça sencera perquè fa mala ganya... però que triturada és ben i ben bona encara!

Ingredients (per 2 racions):
1 nectarina congelada
4 glaçons
100 g de sucre llustre
1/2 got d'aigua mineral
1 clara d'ou


El procés és ben fàcil. Hem de tenir la precaució de congelar a trossos la nectarina la nit abans. QUan ja la tenim ben congelada, l'endemà, la fiquem dins el vas americà. Pesem 100 grams de sucre llustre, preparem la clara d'ou i els glaçons. I tot cap a dintre, també. 


Batem bé, a màxima potència, fins que ens quedi una barreja cremosa.


Aquesta barreja és la que servirem en copes o gotets, si ens la mengem al moment. Sinó, la reservem a la nevera o bé la congelem. I tindrem un gelat sa i ben gustós! Ideal per fer passar la forta calor d'aquests dies! 







6 comentaris:

  1. Quina idea més bona!! A més, té un coloret que diu "menja'm"!! Queda apuntadíssima!!

    ResponElimina
  2. Jo la veig molt esponjosa i segur que molt bona. Es una bona forma de que es menjin la fruita.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Què fàcil no? m'agraden aquestes receptes senzilles boníssimes i ràpides! apuntada amb préssecs! petons

    ResponElimina
  4. Ostres...jo no tinc TM, però el got de la batedora elèctrica de peu aquests dies va de bòlit...Aquesta proposta teva caurà ben aviat! Petons!

    ResponElimina
  5. Cremoso, delicioso y refrescante! Me apunto la receta, también la haré en mi licuadora.

    Saludos!

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...