dimecres, 30 de desembre del 2015

Receptes de tortell de Reis



Enguany, el nostre tortell de Reis haurà de ser comprat, perquè hem optat per passar els dies de vacances que tenim al Pirineu i tornem just pe a celebrar l'àpat de Reis, el dia 6 mateix. Això fa impossible fer un tortell com 'il faut' i el comprarem en una pastisseria que ja procurarem que sigui ben bona, tot baixant de les muntanyes. En tot cas, però, pels qui tingueu possibilitats de fer el tortell a casa, aquí us deixo un parell de receptes que mai fallen. Un tortell de nata i un altre de crema que fan les delícies dels comensals. Podeu substituir el farcit per una mousse de xocolata com la que també us explico més avall, si ho preferiu.




Bon any nou
i
 bon dia de Reis!!!












6 comentaris:

  1. Descansa i gaudeix d'aquests de vacances.
    Et desitjo un Bon Any 2016 i que els Reis et portin moltes cosetes bones.

    ResponElimina
  2. Este año no se si podre hacer el roscón pero como a ti tambien me queda la opción de comprarlo, pero lo que tengo claro es que sin él no paso ! feliz entrada de año, biquiños !

    ResponElimina
  3. Que passeu unes bones vacances i un molt bon any 2016! El tortell de reis me'l poso com a repte per aquesta setmana, a veure si trobo temps. Una abraçada per tots.

    ResponElimina
  4. Respostes
    1. Aix Marina que el comentari s'ha disparat abans d'acabar-lo! :) Unes fotos impressionants guapa! Jo tinc pensat fer-lo però a darrera hora, si vaig curta de temps, també el compraré doncs a vegades val més descansar i estar per la família.
      Que tingueu unes bones vacances, un bon fi d'any i un 2016 genial!
      Una abraçada

      Elimina
    2. Aix Marina que el comentari s'ha disparat abans d'acabar-lo! :) Unes fotos impressionants guapa! Jo tinc pensat fer-lo però a darrera hora, si vaig curta de temps, també el compraré doncs a vegades val més descansar i estar per la família.
      Que tingueu unes bones vacances, un bon fi d'any i un 2016 genial!
      Una abraçada

      Elimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...